dimecres, 28 de març del 2012

ACTA DE REUNIÓ DE LA JUNTA DIRECTIVA DE L’A.M.P.A. COL•LEGI COR DE MARIA – SANT JOSEP - EXTRAORDINARIA DATA: 22 DE Març de 2012

ACTA DE REUNIÓ DE LA JUNTA DIRECTIVA DE L’A.M.P.A. COL•LEGI COR DE MARIA – SANT JOSEP

IDENTIFICACIÓ DE LA SESSIÓ:
Núm.:9 / 2011-2012
Caràcter :Extraordinària
Data :22 de Març de 2012
Horari : de les 21h. a les 22:30h.


MEMBRES ASSISTENTS
Ingrid Schuvab- Presidenta
Anna Alvarez – Tresorera
Violant Batlle- Sots-Secretària
Glòria Poch
Maria Sánchez
Marce del Rio
Anna Folch
Loli Delgado
Montse Delgado
Yolanda Torres
Olga Lopez
Toni Aranda
Mònica Ubach

ORDRE DEL DIA
Inici 21 :00 h.

1. TEMA COMISSIONS.
La presidenta explica que durant l’any i poc més que hi ha la nova AMPA s’ha fet molta feina i progressos, però que creu que és el moment perquè es faci un pas endavant a nivell organitzatiu de la mateixa institució i s’implantin les comissions de què ja es va parlar a finals del curs passat i a principis d’aquest.
Avantatges de les comissions: Que no sempre recaurà en les mateixes persones la responsabilitat que es portin a terme les activitats de què s’ocupa l’AMPA, que es tingui millor organització i més mitjans humans per aprofundir en temes que fins ara no s’han pogut estudiar a fons ni dur a terme. Es posen exemples, com ara les extraescolars, que hi ha escoles que tenen amb Anncon uns tractes especials que desconeixíem i que beneficia als nostres alumnes(ja es va comentar en la reunió d’Ampa ordinària anterior a aquesta), estudiar les inquietuds dels alumnes de final de primària i de secundària.....
Es comenta també el fet que tothom que ho vulgui podrà sol•licitar formar part de qualsevol de les comissions, així com canviar de comissió quan decideixi.....
També es concreta que cada comissió tindrà potestat dins el seu àmbit per prendre decisions que, en principi, seran vinculants per a l’Ampa. En el cas que dins una comissió hi hagués un conflicte davant una presa de decisió, es comentarà dins la sessió d’Ampa que correspongui.
Cada comissió tindrà un representant, tant davant de l’Ampa com de l’escola, alumnes i pares i mares en general. Aquest representant, com a tal, serà, en principi, l’interlocutor amb l’Ampa, l’escola, els alumnes i els pares i mares, sense perjudici que dins la comissió es creïn subcomissions per gestionar els diferents temes que tinguin, i que es decideixi lliurement la organització interna que creguin convenient.
La presidenta i la tresorera, seran les que informaran a cada comissió de les feines que es venien fent fins ara de cada secció o tema, per tal que hi hagi una fàcil transició cap al canvi a comissions.
Per unanimitat s’aprova la creació de comissions, i es decideixen les següents, que podran modificar-se o ampliar-se segons les necessitats que vagin sorgint:

1. Comissió de Teatre Nadal.
Anna Folch
Montse Delgado
Loli Delgado

2. Comissió de Loteria Nadal.


3. Comissió Activitats Extraescolars.
Mònica Ubach
Glòria Poch
Marce del Rio

4. Comissió Festes, que inclou Nadal (patges,cagatió i reis), la Castanyada, el Carnaval i el Dia de l’Escola.
Helena Garcia
Glòria Poch
Ana Álvarez
Yolanda Torres
Montse Delgado
Ingrid Schuvab
Violant Batlle


5. Comissió de Sant Jordi.
Maria Sanchez Ceballos
Loli Delgado
Olga López
Ana Álvarez

6. Comissió Pla Esports.
Loli Delgado
Mònica Ubach

7. Comissió Informativa.



2. PRECS I PREGUNTES:
No hi ha.


A les 22.30 h s’aixeca la sessió.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada